Artykuł
Zgodnie z regulaminem Rada Rodziców pieniądze, które Państwo wpłacacie na Radę Rodziców wracają do uczniów Naszej Szkoły w postaci dofinansowania organizowanych uroczystości szkolnych, konkursów przedmiotowych (pokrywane są koszty m.in. dowozu uczniów na konkursy), nagród dla uczniów za dobre wyniki w nauce, osiągnięcia sportowe czy wsparcia uczniów w trudnych sytuacjach losowych. W związku z powyższym bardzo prosimy o wpłatę składki na Rady Rodziców.
Sugerowana kwota wpłaty to 100 zł lub 150 zł rocznie.
Aby prawidłowo zaplanować swój budżet Rada Rodziców prosi o wypełnienie powyższej deklaracji dobrowolnej wpłaty na Radę Rodziców. Za każdą zadeklarowaną i wpłaconą kwotę serdecznie dziękujemy.
Musimy tu podkreślić, iż budżet Rada planuje na podstawie złożonych przez Państwa deklaracji, dlatego też, aby wystarczyło środków na wszystkie zaplanowane wydatki, prosimy o bezwzględne wpłacanie zadeklarowanych kwot.
Zapewniam, że Państwa dane, przekazane w niniejszej deklaracji będą wykorzystywane wyłącznie w celu komunikowania się z Państwem w sprawach związanych z naszą szkołą i nie będą udostępniane osobom trzecim bez Państwa zgody.
Aktualny nr konta Rady Rodziców:
49 8001 0005 2001 0001 7747 0001
Deklaracja dobrowolnej wpłaty na Radę Rodziców:
Pobierz